دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد از رادیو جوان

Download New Music By Yousef Zamani Called Kheileyam Delet Bekhad on Radio Javan

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد

متن آهنگ خیلیم دلت بخواد از یوسف زمانی

من که چیزی نگفتم اینجوری قهری با من
خیلیم دلت بخواد میتونی نمونی با من
فکر میکنی کی هستی کی که بخوام بمیرم
تو نبودت یه روزی میبینی که کم میاری
دلت میخواد بری برو کی تحمل داره تورو
خیالتم نباشه کی میگیره یه روزی جای تورو
من که چیزی نگفتم اینجوری قهری با من
خیلیم دلت بخواد میتونی نمونی با من
فکر میکنی کی هستی کی که بخوام بمیرم
تو نبودت یه روزی میبینی که کم میاری
دلت میخواد بری برو کی تحمل داره تورو
خیالتم نباشه کی میگیره یه روزی جای تورو

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خیلیم دلت بخواد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.