دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music MohammadReza Golzar Ft Hamed Baradaran Called Behet Adat Kardam On MyMusicPersia

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم Mohammadreza Golzar Behet Adat Kardam Ft

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم

متن آهنگ حمدرضا گلزار و حامد برادران به نام بهت عادت کردم

میدونستم تورو از
دست میدم
یه روزی این عکسارو
به خودت پس میدم
میدونستم به خودم
بد کردم
اگه آروم آروم
بهت عادت کردم
بگو با تو کیه که
داره هواتو
میمیره اگه نبینه
تو و دیوونگیاتو
حالا که تورو دارم
بگو می مونی
کنارم یه روزی می بینی
عشقم دل تورو
به دست میارم
می بینم من عشقو
تو چشمات بیا آرومم کن
چی شد اون حرفات
ما که باهم اینجا
دل به هم بستیم
ماکه قول دادیم
تا آخرش هستیم
تنها می شم تو که نباشی
پیشم نگو ازم دلسردی
بگو که بر میگردی
من اگه روت حساسم
اگه عزیزی واسم بزار
به پای عشقم نگو
که بی احساسم
بگو با تو کیه که
داره هواتو
میمیره اگه نبینه
تو و دیوونگیاتو
حالا که تورو دارم
بگو می مونی
کنارم یه روزی می بینی
عشقم دل تورو
به دست میارم
می بینم من عشقو
تو چشمات بیا آرومم کن
چی شد اون حرفات
ما که باهم اینجا
دل به هم بستیم
ماکه قول دادیم
تا آخرش هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.