دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام لاکو جان

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام لاکو جان

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Amir Azimi Called Lako Jan

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام لاکو جان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام لاکو جان

متن آهنگ امیر عظیمی به نام لاکو جان

 مره پیغام بامو کی قاری تو یار می مره
لاکو جان بین اما قاری نوبو تا هسه
کی بگفته تره کر کی بیگیفتم
بیخبر من ایته یار دیگر
همه تی دشمنیدی خواییدی
کی مره یار تاودید از تی نظر
چره از من دیلگیری
دیلگیری من گنایی نارمه
بوخودا من تی عشقه تی عشقه
یار به می دیل دارمه
کی بگفته تره کر کی بیگیفتم
بیخبر من ایته یار دیگر
همه تی دشمنیدی خواییدی
کی مره یار تاودید از تی نظر
نظرات 1 + ارسال نظر
// بیتا \\ پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 13:23 http://maloosak.69.mu

سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
89651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.