دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید | پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,پاپ وان موزیک

دانلود آهنگ جدید پیروز به نام آتیش

دانلود آهنگ جدید پیروز به نام آتیش

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Pyruz Called Atish

ترانه و موزیک : امیر علی باقری و پیروز تنظیم : حسین فرج زاده

دانلود آهنگ جدید پیروز به نام آتیش

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید پیروز به نام آتیش

متن آهنگ پیروز به نام آتیش

حالا من که دلم باهاته
حالا من که دلم باهاته همه جونم باهاته
حالا من که دلم باهاته همه ی جون من فداته
حالا من که دلم باهاته
فدای ناز اون نگاته
میدونم که تو خوب میدونی
لبام عاشق اون لباته
عشق من همراهته بگو بوسه هام یادته
تو یه حسی که تو جونمی
تو ی عشقی که قلبمی
تو عزیزمی روی چشممی
خودت میدونی که تو عشقمی
نفسام شدی اینو میدونی
واسه همیشه پیشم میمونی
چشمای اخه تو داری که
دنیام بدون تو تاریکه
حالا من که دلم باهاته همه ی جون من فداته
فدای ناز اون نگاته
لبام عاشق اون لباته عشق من همراهته
بگو بوسه هام یادته
آتیش همه وجود من وای از طب تو
لحظه هام چه شیرینه مثل طعم لب تو
دنیا رنگا رنگه تا آغوش من هستی
همونی که دلم یه عمری میخاست اره راستی راستی
حالا من که دلم باهاته
عشق من همراهته بگو بوسه هام یادته
تو یه حسی که تو جونمی
تو یه عشقی که تو قلبمی
تو عزیزمی روی چشممی
دنیا بدون تو تاریکه.

دانلود آهنگ جدید پیروز به نام آتیش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.